تاثیر قرص هیرویت بر روی موهای کاشته شده

تاثیر قرص هیرویت بر روی موهای کاشته شده

ریزش مو در اثر عوامل مختلف ایجاد می …

0 نظر

20 فروردین, 1400

ریزش مو در اثر عوامل مختلف ایجاد می شود. این ریزش معمولا در خانم ها موجب کم پشتی مو و در آقایان گاهی منجر به طاسی کل سر یا قسمتی از سر می شود. از این رو بسیاری از آقایان برای درمان از کاشت مو استفاده می نمایند. یکی از نکات مراقبتی که بسیاری از متخصصین پوست و مو پس از کاشت مو به مراجعین توصیه می کنند، استفاده از مکمل های تقویت کننده ی مو می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مکمل هیرویت و تاثیر آن بر روی موهای کاشته شده بپردازیم.

چرا باید پس از کاشت مو از مکمل های تقویت مو استفاده نماییم؟

مراقبت از موها پس از کاشت نقش موثری در دوام و پایداری موهای کاشته شده دارد. به همین دلیل اکثر پزشکان استفاده از مکمل های تقویت کننده ی مو را توصیه می نمایند. در واقع این مکمل ها با داشتن ترکیبات موثر به تقویت فولیکول های مو کمک می کنند و سبب افزایش سرعت رشد موها می شوند، علاوه بر این، مکمل ها از ریزش موها پیشگیری می کنند و سبب کاهش عوارض جانبی کاشت مو می شوند.

بررسی کپسول هیرویت

کپسول هیرویت یکی از بهترین و شناخته شده ترین مکمل های تقویت مو می باشد. این مکمل غذایی محصول کشور انگلستان است و حاوی انواع ویتامین، ترکیبات معدنی و آمینو اسیدهای مورد نیاز مو می باشد. در زیر تعدادی از خواص و ویژگی های این کپسول بیان شده است:

  • مخصوص افراد بالای شانزده سال
  • موثر در تقویت سیستم ایمنی
  • جلوگیری از ریزش مو در بانوان و آقایان
  • کمک به رشد بهتر و سریع تر موها
  • کمک به تقویت و تغذیه ی فولیکول مو
  • افزایش استحکام و ضخامت موها
  • فاقد رنگ، طعم مصنوعی و نگهدارنده

تاثیر قرص هیرویت بر روی موهای کاشته شده

ترکیبات موثر در مکمل غذایی هیرویت

فرمولاسیون کپسول هیرویت حاوی انواع ویتامین، مواد معدنی، آمینو اسید و … می باشد که در ادامه ی مطلب به آن ها اشاره شده است:

مواد معدنی موجود در فرمولاسیون هیرویت

از مهمترین املاح معدنی موجود در هیرویت می توان به منگنز، مس، کلسیم، آهن و روی اشاره نمود. این املاح معدنی ریزش موها را متوقف می کنند و سبب افزایش استحکام و ضخامت موها می شوند. علاوه بر این، در رشد و تقویت تارهای مو نیز موثر می باشند.

ویتامین های موجود در مکمل غذایی هیرویت

مهمترین ویتامین های موجود در هیرویت، ویتامین های گروه ب می باشند. ویتامین های گروه ب در سلامت مو و بهبود ساختار آن نقش بسیار موثری دارند. این مکمل تا حدودی ویتامین ب مورد نیاز بدن را تامین می کند، بنابراین مصرف آن پس از عمل کاشت مو، به سلامت موها کمک می نماید.

سیستئین و متیونین موجود در کپسول هیرویت

از جمله مهمترین اسید آمینه های موجود در هیرویت می توان به سیستئین و متیونین اشاره نمود. این دو اسید آمینه به تقویت و رشد سریع تر موها کمک می کنند و از ریزش و نازک شدن تارهای مو جلوگیری می نمایند و سبب درخشان شدن موها می شوند.

سایر ترکیبات

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، مکمل هیرویت حاوی ترکیبات دیگر نظیر مخمر، کولین، روغن نخل، روغن نارگیل، موم زرد، روغن سویا و پارا آمینو بنزوئیک اسید می باشد. همه این ترکیبات در تقویت و تغذیه فولیکول های مو موثر هستند و از سفیدی موها جلوگیری می نمایند.

چرا مصرف مکمل هیرویت پس از کاشت مو توصیه می شود؟

طبق مواردی که در بالا بیان شد، هیرویت حاوی انواع ترکیبات مغذی مورد نیاز مو است و جزو کامل ترین مکمل های تقویت مو به شمار می رود، بنابراین مصرف آن پس از عمل کاشت مو، موجب افزایش سرعت رشد موها می شود و به شما کمک می کند، در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورید.

 

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *