معرفی داروی انتری داکس ENTERIDOX

معرفی داروی انتری داکس ENTERIDOX

معرفی داروی انتری داکس ENTERIDOX انتری داکس دارویی …

1 نظر

1 آبان, 1400

معرفی داروی انتری داکس ENTERIDOX

انتری داکس دارویی است که به منظور درمان بیماری های برونشیت مزمن، عفونت های ناشی از بروسلا، کلامیدیا، میکوپلاسما و ریکتزیا، آکنه ولگاریس و افوزیون ناشی از سیروز یا بیماری های بدخیم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین انتری داکس و داکسی سیکلین در درمان التهابات عفونی لگن، مزمن پروستات و سینوس و سیفلیس نیز کاربرد دارد.

شکل داروی انتری داکس

انتری داکس به شکل کپسول عرضه می گردد. هر کپسول انتری داکس حاوی پلت اتتریک کوتد داکسی سایکلین هایکلت (برابر با 100 میلی گرم داکسی سایکلین) می باشد.

موارد مصرف انتری داکس

داروی انتری داکس در درمان یا پیشگیری از ابتلای به طیف وسیعی از عفونت ها، تجویز می شود. عفونت های عمومی، آکنه، عفونت های ناشی از بیماری های آمیزشی، سیفلیس، تب ناشی از گزش شپش یا کنه و بالاخره مالاریا و در پیشگیری از عفونت لپتوسپیروز، عفونت با تیفوس اسکراب و پیشگیری از اسهال مسافرتی، داروی انتری داکس مصرف می شود.

 

مقدار مصرف انتری داکس

همچون تمام داروهای دیگر، تشخیص و تعیین مصرف انتری داکس و نیز مشخص ساختن دوز مصرفی آن دارو، به عهده پزشک معالج بیمار است.

هشدار

باید هشدار داد که اساسا بدون تجویز پزشک داروی انتری داکس مصرف نشود. اما در صورت انجام چنین اقدامی، هرگز نباید آن را بیش از سه هفته مصرف نمود.

عوارض جانبی

مصرف داروی انتری داکس ممکن است با عوارض جانبی همراه شود که عبارت است از: اسهال خفیف، راش، خارش پوست، خارش و ترشحات واژینال، تهوع، استفراغ، معده درد و کاهش اشتها.

شرایط نگهداری

انتری داکس را می باید در جای خشک، خنگ و به دور از تابش مستقیم نو آفتاب نگهداری کرد.

تولید کننده

تولید کننده انتری داکس کشورایران است.

برند تجارت

کپسول 100 میلی گرمی انتری داکس ساخت شرکت بهشاد دارو ایران، برند تجارتی انتری داکس می باشد.

 

دیدگاه کاربران

عسل آریایی

1 آبان, 1400

👌🏻

One thought on “معرفی داروی انتری داکس ENTERIDOX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *