قطره پروبیوتیک بیوگایا چیست و چه فوایدی دارد؟

قطره پروبیوتیک بیوگایا چیست و چه فوایدی دارد؟

قطره پروبیوتیک بیوگایا یکی از موثرترین و شناخته …

0 نظر

16 فروردین, 1400

قطره پروبیوتیک بیوگایا یکی از موثرترین و شناخته شده ترین محصولات برای درمان کولیک در نوزادان و کودکان می باشد. این فرآورده یک محصول کاملا طبیعی، ایمن و بی خطر است که قابل استفاده برای بزرگسالان نیز می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی قطره ی پروبیوتیک بیوگایا و تاثیر آن بر روی بهبود کولیک بپردازیم، با ما همراه باشید.

کولیک چیست؟

یکی از شایع ترین مشکلات در نوزادان کولیک می باشد. اغلب نوزادان از هفته دوم تا سه ماهگی دچار کولیک می شوند. در صورتی که نوزاد شما در ساعات خاصی، مثلا عصر یا شب گریه های طولانی و پر سر و صدا دارد، می توان گفت نوزاد به کولیک مبتلا شده است.

کولیک با چه علائمی همراه است؟

  • گریه طولانی مدت با صدای بلند در ساعات مشخصی از روز
  • قرمزی صورت کودک
  • جمع کردن پاها به درون شکم
  • مشت نمودن دستان
  • سفت نمودن عضلات شکم

 

قطره پروبیوتیک بیوگا چیست و چه فوایدی دارد؟

آیا برای بهبود کولیک می توان به پزشک مراجعه نمود؟

مراجعه به پزشک برای درمان کولیک بسیار موثر می باشد. زیرا پزشک به طور کامل کودک را معاینه می کند و در صورتی که گریه ی او به دلیل مشکلات دیگر مانند اختلالات روده یا عفونت ادراری باشد، آن ها را بررسی می نماید. علاوه بر این، پزشک شما را در آرام کردن کودک و کنترل او کمک می نماید.

در صورتی که  نوزاد شما دارای تب، استفراغ و مدفوع خونی است حتما به پزشک مراجعه نمایید. زیرا این علائم جزو علائم بیماری کولیک نمی باشد.

آشنایی با قطره پروبیوتیک بیوگایا

قطره پروبیوتیک بیوگایا یک محصول کاملا طبیعی و بی خطر است که از شیر انسان گرفته شده است. این فرآورده به جهت درمان کولیک در نوزادان و کودکان تولید شده است و حاوی یک رشته لاکتو باکتری‌ می باشد. قطره پروبیوتیک بیوگایا فلور روده را بهینه سازی می نماید و سبب بهبود عملکرد روده و درمان کولیک در نوزادان می شود.

نکات مهم در رابطه با مصرف پروبیوتیک بیوگایا در بزرگسالان و کودکان

  • دوز مصرف پروبیوتیک بیوگایا در بزرگسالان و نوزادان یکسان می باشد، زیرا هر دو به یک میزان میکروارگانیسم‌ها برای به تعادل رسیدن فلور روده نیاز دارند.
  • به هیچ وجه قطره پروبیوتیک بیوگایا را برای کودکان و نوزادان به نوشیدنی های گرم اضافه نکنید، زیرا این کار موجب از بین رفتن باکتری ها و کاهش اثر دارو می شود.
  • قطره پروبیوتیک بیوگایا قابل استفاده به همراه آنتی بیوتیک ها می باشد.
  • در بزرگسالان، پروبیوتیک بیوگایا را می‌توان به صورت یک قرص استفاده نمود.

مناسب ترین روش برای استفاده از قطره پروبیوتیک بیوگایا چیست؟

برای درمان کولیک در نوزادان و کودکان بهتر است روزانه 5 قطره از این فرآورده را درون نوشیدنی و غذای سرد کودک اضافه نمایید. این فرآورده طعم و مزه ی خاصی ندارد، بنابراین سبب تغییر مزه ی غذا و نوشیدنی نمی شود و کودک به راحتی آن را استفاده می کند. برای گرفتن نتیجه بهتر لازم است تا زمانی که فلور میکروبی روده ی کودک به تعادل می رسد، از قطره پروبیوتیک بیوگایا استفاده نمایید.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *