قرص مولتی ویتامین آل پورپوز میسون نچرال

شناسه محصول:

18153

برچسب محصول:

ویژگی‌ها

تامین از انبار ثابت فارما با تایید دکتر ثابت

گارانتی سلامت و اصالت فیزیکی کالا

قیمت فروشنده

120,000 تومان

ناموجود

معرفی

  • حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی
  • کمک به افزایش انرژی بدن
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

توضیحات

ویتامین های مورد نیاز بدن

 

ویتامین ها و مواد معدنی جزء ضروری ترین موادی است که باید حتما در بدن وجود داشته باشند چرا که انجام بسیاری از فرآیندهای مهم، به وجود ویتامین ها و مواد معدنی وابسته است. مثلا ویتامین های گروه ب باعث قوی شدن عضلات، افزایش انرژی و کارکرد بهتر دستگاه عصبی می شود. ویتامین ث باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت و شادابی پوست و موها می شود. ویتامین آ موجب سلامت پوست و تقویت بینایی و استحکام دندان ها می شود. ویتامین دی با کمک به افزایش جذب کلسیم و جلوگیری از رسوب کردن آن در خون موجب تقویت و استحکام استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان می شود. کلسیم باعث استحکام دندان ها و استخوان ها، انتقال پیام های عصبی، شرکت در انقباض های عضلانی و کمک به انعقاد خون می شود. فولیک اسید از کم خونی جلوگیری می کند. ویتامین ای با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی با رادیکال های آزاد مقابله کرده و موجب تقویت سیستم ایمنی و سلامت پوست می شود. منیزیم نیز از عناصر معدنی مهم است که در تولید پروتئین ها و انقباض های عضلانی مشارکت می کند.

 

قرص مولتی ویتامین آل پورپوز میسون نچرال بسته 60 عددی

برای رساندن انواع ویتامین ها و مواد معدنی به بدن باید از یک رژیم غذایی حاوی تمام گروه ها مواد غذایی استفاده کرد و در کنار رژیم غذایی سالم استفاده از مولتی ویتامین ها که حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است توصیه می شود. قرص مولتی ویتامین آل پورپوز میسون نچرال بسته 60 عددی یک مولتی ویتامین کامل و تمام عیار حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن یک انسان بالغ است. این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و با انواع بیماری ها مقابله می کند، مصرف آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، باعث تقویت بدن شده و از سوء تغذیه پیشگیری می کند. همچنین برای ورزشکاران نیز بسیار مفید بوده و انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی و ساخت عضلات را در اختیار بدن آن ها قرار می دهد.

 

توصیه های مصرفی

    '
  • مشخصه ها و کاربرد

    قرص مولتی ویتامین آل پورپوز میسون نچرال بسته 60 عددی حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن یک انسان بالغ است که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و آمادگی برای مقابله با بیماری ها، افزایش توان و انرژی بدن و تقویت قوای جنسی در خانم ها و آقایان می شود.

  • گروه هدف

    تمام افراد بزرگسال

  • روش مصرف

    روزانه یک قرص همراه با غذا میل شود.

  • هشدار مصرف

    از مصرف بیش از مقدار توصیه شده پرهیز شود.

  • شرایط نگهداری

    در دمای اتاق زیر 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

  • موارد منع منصرف

    حساسیت شدید به هر یک از اجزای فرآورده

54 دیدگاه برای قرص مولتی ویتامین آل پورپوز میسون نچرال

ثبت نظر

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.