آشنایی با موثرترین قرص های ریزش مو

آشنایی با موثرترین قرص های ریزش مو

ریزش تارهای مو امری کاملا طبیعی است و …

0 نظر

18 فروردین, 1400

ریزش تارهای مو امری کاملا طبیعی است و هر فرد ممکن است روزانه در حدود 150 عدد از تارهای موی خود را از دست دهد. در صورتی که ریزش موها از این مقدار بیشتر شود، نگران کننده است و باید علت این مشکل را پیدا کنیم و به دنیال روش هایی برای درمان آن باشیم. یکی از مهمترین دلایل ریزش مو، کمبود ویتامین ها و مواد مغذی می باشد، برای رفع این مشکل می توان از مکمل های غذایی تقویت مو نیز استفاده نمود. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند نوع از بهترین مکمل های غذایی تقویت مو بپردازیم.

معرفی کپسول هیرویت هلث اید

کپسول هیرویت هلث اید با فراهم نمودن انواع ویتامین، مواد معدنی و اسید آمینه های ضروری برای رشد مو، به تقویت موها کمک می کند و از ریزش تارهای آن پیشگیری می نماید. از جمله ترکیبات موثر موجود در هیرویت می توان به آهن، کولین، ویتامین های گروه ب، مخمر، ال سیسئین و میتونین اشاره نمود. کپسول هیرویت هلث اید ریزش مو ناشی از بیماری ها، رژیم غذایی نامناسب و استرس را درمان می کند و سبب رویش مجدد موها، پرپشتی و افزایش حجم مو می شود. علاوه بر این، در ترمیم پوست و بهبود عملکرد سیستم ایمنی نیز موثر می باشد.

آشنایی با موثرترین قرص های ریزش مو

معرفی قرص ریجن دایت اسی

قرص ریجن دایت اسی از جمله موثرترین و بی عارضه ترین مکمل های تقویت مو است که حاوی مس، سلنیوم، روی، ال سیستئین، متیونین، ویتامین E و ویتامین های گروه B  می باشد. این محصول از ریزش موها پیشگیری می نماید و سبب رشد بهتر موها، افزایش ضخامت و افزایش انعطاف پذیری تارهای مو می شود. علاوه بر این در افزایش استحکام ناخن و تقویت پوست نیز موثر می باشد.

 

آشنایی با موثرترین قرص های ریزش مو

معرفی قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

این فرآورده حاوی زینک، کلسیم، ویتامین ث و ویتامین های های گروه ب می باشد و به رشد بهتر و سریع تر موها کمک می نماید. مصرف قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس به صورت روزانه، ریزش موها را درمان می نماید و سبب افزایش حافظه، بهبود سیستم ایمنی، افزایش انرژی و همچنین افزایش تمرکز در فرد می شود. علاوه بر این، این محصول از سفید شدن موها جلوگیری می نماید و در درمان اگزما، درماتیت و کلاژن سازی پوست نیز موثر می باشد.

آشنایی با موثرترین قرص های ریزش مو

معرفی قرص پیلفود کمپلکس

قرص پیلفود کمپلکس حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی برای رشد مو و ناخن ها می باشد. مصرف روزانه دو عدد از این قرص تاثیر فوق العاده ای در درمان ریزش مو و رشد بهتر آن ها دارد. این فرآورده حاوی زینک، منگنز، اسید آمینه، ژلاتین، عصاره ی ارزن و ویتامین های گروه ب است و ضمن درمان ریزش مو، سبب افزایش استحکام تارهای مو می شود و در افزایش حجم مو و لطافت آن نیز نقش بسیار موثری دارد.

آشنایی با موثرترین قرص های ریزش مو

معرفی زینک پلاس یورو ویتال

کپسول زینک پلاس یوروویتال حاوی زینک، ویتامین ث و ویتامین های گروه ب می باشد و نقش موثری در تقویت و سلامت مو، پوست و ناخن ها دارد. مصرف این محصول سبب افزایش استحکام و ضخامت موها می شود و از ریزش آن ها پیشگیری می نماید. علاوه بر این، کپسول زینک پلاس یوروویتال در افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن، بهبود قدرت باروری، ترمیم ترک های پوستی و همچنین کمک به رشد ذهنی و جسمی کودکان و نوجوانان نیز موثر می باشد.

آشنایی با موثرترین قرص های ریزش مو

معرفی درموبلا گلدن لایف

مکمل غذایی درموبلا گلدن لایف حاوی آهن، زینک، ید، منیزیم، مس، کلسیم و ویتامین های C ،D و E  می باشد. این محصول موها را تقویت می کند و از ریزش موها، سفید شدن و پیری آن ها نیز جلوگیری می نماید. علاوه بر این، در افزایش استحکام ناخن ها و تقویت و سلامت پوست هم موثر می باشد.

آشنایی با موثرترین قرص های ریزش مو

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *