قرص ریجن دایت چیست و چه خواصی دارد؟

قرص ریجن دایت چیست و چه خواصی دارد؟

اگر خواستار داشتن پوستی زیبا و شاداب هستید …

0 نظر

19 اسفند, 1399

اگر خواستار داشتن پوستی زیبا و شاداب هستید و یا از ریزش موها و شکنندگی ناخن ها رنج می برید و به دنبال روشی برای تقویت پوست، مو و ناخن خود هستید، قرص ریجن دایت می تواند یک گزینه ی عالی برای شما باشد. قرص ریجن دایت یکی از کامل ترین و موثرترین محصولاتی  است که در زمینه ی تقویت پوست، مو و ناخن تولید شده است. این قرص انواع ویتامین، املاح معدنی و آمینو اسیدهای مورد نیاز برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن را فراهم می سازد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قرص ریجن دایت و خواص و عوارض آن بپردازیم.

تقویت پوست، مو و ناخن با ریجن دایت

ترکیبات موثر قرص ریجن دایت

املاح معدنی

از مهمترین ترکیبات معدنی موجود در قرص ریجن دایت می توان به روی، زینک و سلنیوم اشاره نمود. روی در سلامت پوست، مو و ناخن نقش بسزایی دارد و کمبود آن معمولا سبب ضعیف شدن موها و ریزش آن ها می شود. قرص ریجن دایت به طور معمول 75 درصد از روی مورد نیاز بدن را تامین می کند و سبب تقویت موها می شود. این ماده ی معدنی مهم در ترمیم پوست و بهبود سریع تر زخم و جراحات نیز موثر می باشد.

ویتامین ها

ویتامین های گروه B و ویتامین E از جمله ویتامین های موجود در قرص ریجن دایت هستند. ویتامین های گروه B سبب تقویت موها و رشد بهتر آن ها می شوند. این ویتامین ها از ریزش مو جلوگیری می کنند و در درمان موخوره نیز موثر هستند. ویتامین E  موجود در قرص ریجن دایت نیز دارای خواص آنتی اکسیدانی است، بنابراین از پوست، مو و ناخن در برابر عوامل مخرب محافظت کرده و سبب حفظ سلامت پوست، مو و ناخن می شود و مانع شکنندگی تارهای مو و ناخن ها می شود.

 

آمینو اسیدها

متیونین و سیستئین دو آمینو اسید مهم موجود در قرص ریجن دایت هستند که در رشد بهتر مو و ناخن و افزایش استحکام آن ها موثرند. این آمینو اسید ها پوست را تقویت می کنند و سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شوند.

خواص قرص ریجن دایت

قرص ریجن دایت به صورت آهسته رهش تولید شده است و با داشتن انواع ویتامین و مواد معدنی، به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها کمک می کند. این قرص در قطع ریزش تارهای مو و پیشگیری از آن موثر است و سبب افزایش استحکام ناخن ها می شود. علاوه بر این، در درمان موخوره و جلوگیری از بروز آن نیز موثر می باشد.

عوارض مکمل غذایی ریجن دایت

قرص ریجن دایت همانند سایر مکمل های غذایی دارای عوارض بسیار جزئی نظیر نفخ، یبوست، اسهال، تکرر ادرار، تغییر رنگ ادرار و افزایش اشتها و وزن می باشد که البته این عوارض در تمام افراد مصرف کننده دیده نمی شود و فقط در برخی از افراد ممکن است نمایان شود.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *