معرفی کپسول فارماژلیتان: فواید و عوارض مصرف آن

معرفی کپسول فارماژلیتان: فواید و عوارض مصرف آن

کپسول فارماژلیتان محصول شرکت داروسازی دانا، از بهترین …

3 نظر

25 اسفند, 1399

کپسول فارماژلیتان محصول شرکت داروسازی دانا، از بهترین مکمل های مولتی ویتامین تولید شده در ایران است. مصرف این محصول با تامین شمار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی و مغذی برای بدن سبب حفظ سلامت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

معرفی کپسول فارماژلیتان و فواید مصرف آن

ترکیبات کپسول فارماژلیتان دانا شامل ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می باشد. مصرف روزانه این محصول فواید و تاثیرات زیادی بر روی سلامت و حفظ نشاط و شادابی فرد خواهد داشت. از جمله فواید مصرف این مکمل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تامین ویتامین ها و مواد معدنی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش انرژی و بهبود قدرت جسمی و توانایی فرد
  • افزایش تمرکز و رفع خستگی

معرفی کپسول فارماژلیتان و فواید و عوارض مصرف آن

عوارض کپسول فارماژلیتان

کپسول فارماژلیتان دنا از نوع ژلاتین نرمی ساخته شده است که کمترین عوارض جانبی و مشکلات گوارشی را برای فرد مصرف کننده در پی خواهد داشت اما احتمال دارد برخی از افراد با مصرف این مکمل دچار عوارض و مشکلاتی گردند که در ادامه به این بررسی مشکلات می پردازیم:

حساسیت به فرآورده

ممکن است برخی از افراد به مواد تشکیل دهنده این محصول واکنش های آلرژیک و حساسیت داشته باشند. که در صورت بروز حساسیت باید از مصرف این کپسول خودداری نمایند.

سردرد

افراد اندکی نیز ممکن است با مصرف این مکمل غذایی دچار سردرد شوند که این مشکل مهم و خطرناکی نیست و به سهولت رفع می‌شود.

تهوع و استفراغ

حالت تهوع، استفراغ و حتی اسهال نیز ممکن است از عوارض ناشی مصرف این دارو باشد که در صورت بروز این موارد باید فورا مصرف این مکمل غذایی را متوقف نمایید.

روش و بهترین زمان مصرف کپسول فارماژلیتان

کپسول فارماژلیتان، را می توان به همراه هر وعده غذایی میل نمود. اما بهترین زمان مصرف کپسول فارماژلیتان، روزانه 1 عدد در وعده صبحانه و همراه با یک لیوان آب می باشد. حتما دقت کنید برای پیشگیری از بروز عوارض جانبی مانند اسهال و تهوع از مصرف کپسول فارماژلیتان با معده خالی پرهیز کنید.

منع مصرف و تداخلات دارویی کپسول فارماژلیتان

مصرف کپسول فارماژلیتان، به افراد مبتلا به دیابت توصیه نمی شود چرا که این محصول حاوی عصاره جینسینگ بوده و جینسینگ نیز سبب کاهش سطح گلوکز در خون می گردد. همچنین برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی کپسول فارماژلیتان بهتر است از مصرف همزمان این محصول با داروهایی چون داروهای ضد انعقاد خون از قبیل وارفارین، مشتقات ویتامین A از قبیل رتینوئیدها، آنتی بیوتیک‌های تترا سایکلین، داروهای کاهنده فشار خون و ویتامین D خودداری کنید.

دیدگاه کاربران

H . K

25 اسفند, 1399

برای جلوگیری از ریزش مو تاثیر داره اگه نه کدوم قرص موثره؟

شهرام

25 اسفند, 1399

با کپسول هایرویت اشکالی نداره مصرف یشه؟

مریم

25 اسفند, 1399

من قبلا فارماتون مصرف میکردم اما جدیدا اینو جایگزین کردم و راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *