معرفی داروهای گیاهی برای درمان کرونا

معرفی  داروهای گیاهی برای درمان کرونا

ویروس کرونا (coronavirus) برای اولین بار در دسامبر …

0 نظر

24 اردیبهشت, 1400

ویروس کرونا (coronavirus) برای اولین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت زمان کمی در 11 دسامبر 2020 در تمام دنیا منتشر شد. تاکنون میلیونها نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده اند و روزانه هزاران نفر در دنیا جان خود را در اثر این بیماری از دست می دهند. با توجه به پیچیدگی این ویروس و تغییرات دائمی آن، تاکنون درمانی قطعی برای کرونا کشف نشده اما مشاهدات نشان داده، روش هایی همچون پلاسما درمانی و اکسیژن درمانی و مصرف داروهای ضد ویروس، ضد التهاب و تقویت کننده دهنده سیستم ایمنی تا حدی زیادی به بهبود علائم بیماری کمک می کنند.

علائم کرونا و راه های انتقال بیماری

همانند اکثر بیماری های ویروسی، ویروس کرونا نیز از طریق  تماس با دست آلوده، عطسه و سرفه از راه دهان، بینی و چشم به فرد منتقل می شود. این ویروس با علائم متفاوتی همراه است که بارزترین آنها تنگی نفس، خستگی و بدن درد، اختلال در بویایی و چشایی و مشکلات گوارشی می باشند.

معرفی فرآورده های گیاهی موثر در درمان کرونا

در راستای کشف روش های موثر در درمان کرونا، تاثیر مصرف محصولات گیاهی در کنترل علائم کووید 19 مشاهده شده است. که دو مورد آن برای تولید موقت، موفق به کسب مجوز قانونی 6 ماه از کمیسیون قانونی سازمان غذا و دارو شده اند. البته هنوز درمان قطعی کرونا توسط این محصولات به قطعیت نرسیده و نیازمند آزمایشات و بررسی بیشتری هستند. این محصولات دارویی به شرح زیر می باشند :

 

معرفی 4 داروی گیاهی موثر در درمان کرونا

 

اسپری دهانی با نام PHR 160

عوارض ریوی بیماری کرونا بسیار شدید است. و نتایج آزمایشات نشان داده مصرف این محصول می تواند در بهبود آن بسیار موثر باشد. اسپری دهانی PHR 160 حاوی عصاره 6 گیاه موثر در بهبود تنگی نفس، سرفه و اکسیژن رسانی شریانی است که به بهبود مشکلات ریوی بیماران کرونایی کمک می کند.

 شربت موکوزیفت

شربت موکوزیفت یکی از دو محصولی گیاهی است که موفق به کسب مجوز تولید موقت 6 ماه شده اند. و هم اکنون وارد بازار شده است. در ترکیبات شربت موکوزیفت از عصاره آبی میوه دو گیاه استفاده شده که در بهبود علائم خستگی و بی اشتهایی در بیماران مبتلا به کرونا موثر است.

شربت حاوی هفت جزء گیاهی

مراحل آزمایش این محصول هنوز در حال بررسی است و نامی نیز برای آن انتخاب نشده ولی نتایج آزمایشات نشان داده اند مصرف این محصول تاثیر بسزایی در کاهش دوران بستری و بهبود هایپوکسی (کاهش اکسیژن رسانی به بدن)  بیماران کرونایی دارد.

شربت آنوال اس

این فرآورده نیز همچنان تحت آزمایش قرار دارد اما بررسی های انجام شده تا به این مرحله نشان داده اند که مصرف این محصول می تواند در بهبود برخی علائم بیماری کرونا موثر باشد.

درمان کرونا با محلول خوراکی آلرگارد نیاک

محلول خوراکی آلرگارد نیاک یک فرآورده ی کاملا گیاهی است که حاوی عصاره ی آویشن شیرازی، رازیانه، سیر، گلپر، میخک، تنتور اپیوم و مرزه می باشد. طبق تحقیقات انجام شده، این محلول خوراکی از رشد و نمو ویروس کرونا در مراحل ابتدایی بیماری پیشگیری می نماید و سبب کاهش مدت زمان بستری بیمار می شود.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *