بررسی انواع مکمل های پروتئینی پی ان سی (PNC)

بررسی انواع مکمل های پروتئینی  پی ان سی (PNC)

مکمل ها انواع مختلفی دارند و امروزه مصرف …

0 نظر

30 خرداد, 1400

مکمل ها انواع مختلفی دارند و امروزه مصرف آنها به شدت پر طرفدار شده است. به خصوص مکمل های ورزشی که در میان ورزشکاران به خصوص رشته های تخصصی قدرتی و بدنسازی بسیار اهمیت دارد. این مکمل ها نقش اساسی در تامین انرژی و سوخت و ساز بدن داشته و به عضلانی شدن ماهیچه ها کمک می کنند.

مکمل های در سه نوع دارویی، غذایی و ورزشی، با برندها مختلف در بازار موجود می باشد. یکی از قدیمی ترین و درعین حال معروفترین برند ساخت انواع مکمل ها، برند ایرانی کارن است. برند کارن با همکاری شرکت مس گلوبال نوتریشن کانادا، سال هاست که با تولید انواع مکمل ها به شکل پودر، قرص، کپسول، بارهای شکلاتی و تافی های ویژه با کیفت، موثر و دارای مجوزهای سازمان غذا و دارو و گواهی نامه های بین المللی ISO9001، ISO22000 و HACCP به یک برند معتبر داخلی و خارجی تبدیل شده است.

یکی از محصولات پرطرفدار برند کارن، مکمل های پروتئینی PNC هستند که مخصوص ورزشکاران و بدنسازان تولید شده اند. مصرف مکمل های پروتئینی PNC علاوه بر حفظ سلامت ورزشکاران، تمامی نیازهای ورزشکاران را در طول تمرینات سنگین تامین می کنند. در این مقاله معروفترین آن ها و موارد مصرفشان مورد بررسی قرار می گیرد:

این مکمل مناسب مصرف ورزشکاران قدرتی سرعتی که در دوره تخلیه ذخایر گلیکوژنی قرار دارند می باشد. زمان مناسب مصرف این مکمل مراحل پایانی بدنسازی است و موجب افزایش حجم عضلات بدون افزایش توده چربی خواهد شد.

 

  •  مکمل Pure Whey

این مکمل نیز مختص ورزشکاران قدرتی سرعتی که در دوره تخلیه ذخایر گلیکوژنی قرار گرفته اند می باشد. این مکمل در مراحل پایانی بدنسازی مصرف می شود و علاوه بر افزایش حجم عضلات بدون افزایش توده چربی، در بازتوانی عضلات و به تاخیر انداختن خستگی نیز موثر است.

 

همانند دو مکمل دیگر ورزشکاران رشته های قدرتی سرعتی که در دوره تخلیه ذخایر گلیکوژنی می توانند از این مکمل استفاده کنند. مصرف مکمل Iso Whey علاوه بر افزایش حجم عضلات بدون افزایش توده چربی، دارای فرمولاسیون حاوی مجموعه ای از آنزیم هاست که به هضم بهتر و سریعتر پروتئین در بدن کمک می کند.

ایزو وی کارن 912 گرم

 

این مکمل تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر ابتلا به بیماری ها است و علاوه بر این برای افزایش حجم عضلات، پیشگیری از تحلیل عضلانی پس از ورزش، به تاخیر انداختن خستگی و تسریع بازتوانی عضلات پس از تمرین نیز بسیار موثر می باشد.

 

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *