آیا قرص هیرویت باعث افزایش وزن می شود؟

آیا قرص هیرویت باعث افزایش وزن می شود؟

هیرویت یکی از بهترین و مرغوب ترین مکمل …

0 نظر

18 فروردین, 1400

هیرویت یکی از بهترین و مرغوب ترین مکمل های تقویت کننده ی پوست، مو و ناخن می باشد که تاثیر فوق العاده ای دارد. این فرآورده با فراهم نمودن ترکیبات مغذی از ریزش تارهای مو پیشگیری می کند و به تقویت موها و رشد سریع تر آن ها کمک می نماید. علاوه بر این، هیرویت در عملکرد بهتر سیستم دفاعی بدن نیز موثر می باشد. برخی از افراد معتقدند مصرف مکمل غذایی هیرویت سبب چاقی و افزایش وزن می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی قرص هیرویت و تاثیر آن بر روی افزایش وزن بپردازیم.

مکمل غذایی هیرویت مناسب چه کسانی می باشد؟

  • افرادی که به دلیل کمبود مواد غذایی دچار ریزش مو می شوند.
  • افرادی که ریزش مو غیر عادی دارند.
  • افرادی که خواستار تقویت مو، پوست و ناخن های خود هستند.
  • افرادی که مبتلا به ریزش موی ناشی از استرس و اضطراب هستند.

آیا هیرویت بر روی افزایش وزن موثر می باشد؟

فواید هیرویت چیست؟

  • افزایش ضخامت مو
  • پیشگیری از ریزش موها
  • قابل استفاده برای افراد مبتلا به سلیاک
  • کمک به تقویت و ترمیم پوست
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • تامین آهن، روی و ویتامین های گروه ب مورد نیاز بدن

آیا مصرف هیرویت سبب افزایش وزن می شود؟

مکمل غذایی هیرویت دارای زینک، مخمر و ویتامین های گروه ب می باشد که این مواد مغذی معمولا موجب افزایش اشتها و افزایش وزن می شوند. برای پاسخ به این سوال که آیا مصرف هیرویت سبب افزایش وزن می شود یا نه، بهتر است به بررسی دقیق ترکیبات موجود در این مکمل بپردازیم.

تاثیر زینک بر روی اضافه وزن

زینک یکی از مهمترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که به تقویت مو و حفظ سلامت پوست کمک می نماید. این ماده ی معدنی در ایران به ندرت یافت می شود، بنابراین اکثر مردم کشورمان دچار کمبود زینک هستند. این کمبود معمولا سبب کاهش اشتها و لاغری می شود، بنابراین مصرف مکمل های حاوی زینک در افرادی که دچار کمبود آن هستند، موجب افزایش اشتها و افزایش وزن می گردد.

تاثیر ویتامین های گروه ب بر روی افزایش وزن

ویتامین های گروه ب نقش بسزایی در سوخت و ساز بدن دارند و کمبود آن ها در بدن موجب کاهش اشتها و وزن می شود. پس در صورتی که فرد دچار کمبود ویتامین ب شود و از مکمل های حاوی ویتامین ب استفاده نماید، ممکن است اشتهای او افزایش یابد و این افزایش اشتها سبب اضافه وزن شود.

تاثیر مخمر بر روی اضافه وزن

مخمرها حاوی ویتامین های گروه ب هستند، پس امکان دارد سبب افزایش اشتها و وزن شوند. علاوه بر این، مخمرها موجب بهبود فعالیت آنزیم ها نیز می شوند، بنابراین در افزایش اشتها و میل به غذا نیز موثر می باشند.

بنابراین با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، مصرف مکمل غذایی هیرویت فقط در کسانی که دچار کمبود زینک و ویتامین های گروه ب هستند، سبب افزایش اشتها و افزایش وزن می شود.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *