معرفی مکمل ژل رویال و خواص درمانی آن

معرفی مکمل ژل رویال و خواص درمانی آن

یکی از محصولات شگفت انگیزی که توسط زنبور …

0 نظر

19 فروردین, 1400

یکی از محصولات شگفت انگیزی که توسط زنبور عسل تولید می شود ژل رویال است که به نام های ژل سلطنتی، شاه انگبین، شیر زنبور عسل، شهد شاهانه و غذای ملکه نیز شناخته می شود. پزشکان طب سنتی معتقد بودند ژل رویال خواص شگفت انگیزی دارد و از آن برای درمان بیماری های بسیاری استفاده می کردند. امروزه نیز نتایج تحقیقات دانشمندان خواص درمانی ژل رویال را به اثبات رسانده است. و این ماده ی با ارزش در محصولات دارویی و زیبایی بسیاری استفاده می شود.

معرفی

ژل رویال ماده ای سفید رنگ است که توسط زنبورهای کارگر از شهد و گرده گل تولید می شود. ماهیتی پروتئینی دارد و به سبب دارا بودن خواص فراوان و نیرو بخش فقط مخصوص ملکه و لاروهای تازه متولد شده جهت زنده ماندن است.

فواید درمانی ژل رویال

ترکیبات ژل رویال شامل انواع ویتامین، آهن، قند، پروتئین، اسیدهای آمینه، کلاژن و آنتی اکسیدان است که باعث شده اثرات فراوانی روی بهبود سلامت انسان ها داشته باشد. از جمله :

کمک به درمان ناباروری

یکی از پرکاربرترین موارد استفاده از ژل رویال درمان ناباروری و نازایی است. که امروزه در مراکز پزشکی به عنوان یکی از داروهای اصلی برای افراد تجویز می شود.

بهبود دیابت

ترکیبات موجود در ژل رویال علاوه بر تاثیرات مثبتی که روی کاهش وزن و کنترل وزن افراد دیابتی می گذارد، با افزایش ترشح انسولین و کاهش گلوکز خون در کنار داروهای اصلی به بهبود دیابت کمک می کند.

پیشگیری و درمان بیماری آلزایمر

نتایج آزمایشات نشان داده افرادی که به طور منظم از ژل رویال استفاده کرده اند کمتر از سایر افراد دچار مشکلات مغزی از جمله آلزایمر و فراموشی می شوند. همچنین برخی از مشاهدات نشان داده اند که مصرف مداوم ژل رویال روند پیشرفت آلزایمر را در افراد بسیار کند می کند.

ضد سرطان

یکی از مهم ترین خواص ژل رویال آنتی اکسیدانی بودن آن است. نتایج آزمایشات نشان داده، ژل رویال می تواند از بروز سرطان و پیشرفت آن تا حد زیادی جلوگیری کند.

برطرف کردن کم خونی

این ماده مغذی سرشار از آهن است و برای افرادی که دچار کم خونی هستند یک درمان کاملا طبیعی و اثر بخش است.

پیشگیری از پوکی استخوان

ژل رویال سرشار از ویتامین های B12 و کلسیم است. همچنین به جذب بهتر کلسیم در بدن کمک می کند. از این رو  می تواند یک ماده غذایی فوق العاده برای تقویت استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان باشد.

افزایش قدرت و انرژی

ژل رویال سرشار از پروتئین است و مصرف روزانه آن می تواند به طور کامل انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.

 

معرفی مکمل ژل رویال و خواص درمانی آن

 

 

معرفی بهترین فرآورده های دارویی حاوی ژل رویال

  • قرص رویال ژلی و جینسنگ شاری

سرشار از ویتامین ها و مواد ضروری بدن است که موجب تقویت سیستم ایمنی، افزایش انرژی و بهبود قوای جسمانی می شود.

  • کپسول رویال ژلی سوپر پلاس اس تی پی فارما

حاوی کلاژن و ویتامین های مورد نیاز پوست است. که خشکی پوست را بر طرف کرده و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

  • کپسول رویال ژلی مارنیز

محصولی فوق العاده با اثرات فراوان که از پیری پوست جلوگیری می کند. قند خون را تنظیم کرده و موجب درمان کم خونی نیز می شود.

  • قرص رویال ژلی پروپولیس ویتارمونیل

افزایش انرژی بدن، بهبود وضعیت جسمی و ذهنی و مقابله با خستگی از جمله اثرات این محصول است.

محصولی فوق العاده حاوی تمام ویتامین های مورد نیاز بدن کودک که موجب رشد بهتر کودک شده و به تقویت اشتها و حفظ سلامت کودک کمک می کند.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *