چگونه فارماتون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

چگونه فارماتون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

کپسول ژریاتریک فارماتون یکی از بهترین مکمل های …

0 نظر

25 اسفند, 1399

کپسول ژریاتریک فارماتون یکی از بهترین مکمل های غذایی است که ساخت کشور سوئیس می باشد. این مکمل غذایی حاوی عصاره جینسینگ، کلسیم، منیزیم، آهن، زینک، پتاسیم، مس و ویتامین های C ،D ،E و همچنین ویتامین های گروه B می باشد. این محصول قادر است تمام ترکیبات مغذی که بدن به صورت روزانه نیاز دارد، را فراهم سازد و سبب تقویت عمومی بدن شود. علاوه بر این، کپسول فارماتون چربی خون را کاهش می دهد و به دلیل نداشتن شکر، مناسب برای افراد دیابتی نیز می باشد.

کپسول فارماتون به دلیل داشتن اثر بخشی بالا جزو پرطرفدار ترین و پرفروش ترین محصولات تقویتی بدن به شمار می رود، بنابراین احتمال وجود نمونه ی تقلبی آن در بازار بسیار بالا می باشد. در این مقاله قصد داریم روش های تشخیص کپسول فارماتون اصل از نمونه ی تقلبی را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه فارماتون اصل را تقلبی تشخیص دهیم؟

فواید کپسول فارماتون

  • تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن
  • بهبود خستگی و ضعف بدن
  • پیشگیری از تحلیل رفتن استخوان ها و غضروف ها
  • کاهش علائم پیری
  • بهبود بدن پس از دوره ی نقاهت
  • کمک به بهتر شدن شرایط روحی روانی فرد

روش های تشخیص کپسول فارماتون اصل

تشخیص از طریق بسته بندی محصول

یکی از بهترین روش های تشخیص داروی اصل از تقلبی، بررسی بسته بندی محصول می باشد. باید توجه نمایید شکل بسته بندی، فونت ها، رنگ نوشته و بسته بندی، همه مشابه محصولی باشد که قبلا خریداری نموده اید. علاوه بر این، در صورتی که بر روی بسته بندی شکستگی و یا شکافی وجود داشت از خرید آن محصول بپرهیزید.

داشتن هولوگرام و مجوز وزارت بهداشت

همه ی محصولات باید حتما دارای هولوگرام و مجوز وزارت بهداشت باشند، در صورت نداشتن هولوگرام و مجوز بهداشت از خرید این محصولات بپرهیزید. در بازار تعدادی قرص فارماتون با قیمت پایین مشاهده شده است که فاقد هولوگرام بوده اند. پس در هنگام خرید حتما به هولوگرام محصول توجه نمایید.

داشتن کد IRC

کد IRC، کدی است که وزارت بهداشت بر روی کالاهای وارداتی درج می نماید. بنابراین هر کالای وارداتی که دارای کد IRC باشد، اصل می باشد.

قیمت محصول

معمولا محصولاتی که تقلبی هستند با قیمت های بسیار پایینی در بازار به فروش می رسند. پس در صورت مشاهده ی فارماتون با قیمت پایین، از خرید آن خودداری نمایید.

پس برای خرید یک محصول اصل باید حتما به مواردی که ذکر شد، توجه فرمایید و بهتر است برای خرید محصولات دارویی و مکمل ها حتما به داروخانه ها و مراکز فروش معتبر مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *