تاثیر قرص مخمر آبجو در چاقی صورت

تاثیر قرص مخمر آبجو در چاقی صورت

مخمر آبجو یا همان ساکارومایسس سرویزیا, نوعی مخمر …

0 نظر

25 اسفند, 1399

مخمر آبجو یا همان ساکارومایسس سرویزیا, نوعی مخمر است که در تولید نان و صنعت مائ الشعیر مورد استفاده فرار می گیرد. مخمر آبجو سرشار از پروتئین، مواد مغذی و ویتامین های گروه ب می باشد و به فرم های مختلف مانند پودر، دانه‌های گرانولی، ویال‌های مایع و قرص مخمر آبجو به مصرف کنندگان عرضه شده است.

فواید مصرف قرص مخمر آبجو

همانطور که قبلا اشاره شد مخمر آبجو حاوی مواد مغذی و مفید برای بدن است و مصرف آن فواید زیادی برای بدن به همراه خواهد داشت که در ادامه به شرح آن می پردازیم:

  •  به دلیل دار بودن ویتامین و املاح معدنی، تاثیر بسزایی تقویت سیستم ایمنی و افزایش سلامت پوست، مو و ناخن دارد.
  • می تواند منجر به کاهش قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 گردد.
  • به دلیل داشتن میکروارگانیسم‌های کوچک موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود.
  • درمان بی اشتهایی و کمک به افزایش وزن در افراد لاغر

تاثیر مصرف قرص مخمر آبجو در افزایش وزن

به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه ب و دیگر مواد معدنی، منجر به بهبود اشتها و در نتیجه افزایش وزن بدن  و چاق شدن صورت می شود.

قرص مخمر آبجو و چاقی صورت

افرادی که به دلیل کم بود وزن، از لاغری صورت خود رنج می برند می توانند با مصرف قرص مخمر آبجو تا حد مطلوبی به چاق و پر شدن صورت خود کمک کنند.

تاثیر قرص مخمر آبجو در چاقی صورت

مقدار و نحوه مصرف

اگر از پودر مخمر آبجو استفاده می کنید. قبل از هر وعده غذایی 1 تا 2 قاشق از آن را در آب یا آب میوه حل نموده و میل کنید. بهتر است روزانه ۳ بار، و هر بار یک عدد از قرص را قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید.

منع مصرف

مخمر آبجو حاوی یک ماده شیمیایی به نام تیرامین می باشد که می‌تواند فشار خون را در بدن افزایش دهد پس اگر از بیماری فشار خون بالا رنج می برید، بهتر است از مصرف قرص مخمر آبجو بپرهیزید.

در دوران بارداری و شیردهی نیز از مصرف خودسرانه و بدون تجویز پزشک این محصول جدا خودداری نماید.

تداخلات

مخمر آبجو در واقع یک نوع قارچ است، بنابراین ممکن است مصرف همزمان این محصول با داروهای مورد استفاده برای عفونت‌های قارچی تداخل داشته باشد. همچنین مصرف این قرص با دارو های ضد افسردگی نیز توصیه نمی شود.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *