بهترین مولتی ویتامین ها برای آقایان کدام اند؟

بهترین مولتی ویتامین ها برای آقایان کدام اند؟

همه ی افراد برای رشد و حفظ سلامت …

0 نظر

25 اسفند, 1399

همه ی افراد برای رشد و حفظ سلامت بدن خود، نیاز به ویتامین ها و املاح معدنی دارند. اما میزان نیاز بدن خانم ها و اقایان به برخی از ویتامین ها و املاح معدنی متفاوت است. از این رو، بسیاری از شرکت های داروسازی مکمل های غذایی تولید نموده اند که فقط مختص آقایان و یا فقط مختص بانوان می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی چند نوع از بهترین مولتی ویتامین ها برای آقایان بپردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی مکمل غذایی مولتی من آلفا ویتامینز

از مهمترین ترکیبات موجود در قرص مولتی من آلفا ویتامینز می توان به کلسیم، سلنیوم، ویتامین C، ویتامین D و ویتامین های گروه B نیز اشاره نمود. این مکمل با در برداشتن ویتامین ها و مواد معدنی به تقویت بدن و بهبود قدرت سیستم دفاعی آن می پردازد و توان جسمی بدن را در برابر بیماری ها افزایش می دهد. علاوه بر این، با داشتن ویتامین D و کلسیم به تقویت بافت استخوانی نیز کمک می کند و از پوکی استخوان ها جلوگیری می نماید. قرص مولتی من آلفا ویتامینز سبب افزایش انرژی فرد می شود و ضعف، خستگی و بی حالی را برطرف می نماید، بنابراین یک مکمل عالی برای تمام آقایان به خصوص افراد میانسال می باشد.

مولتی من آلفا ویتامینز

 

بررسی مولتی ویتامین STP فارما مخصوص آقایان بالای 50 سال

این محصول یکی از بهترین و کامل ترین مکمل های غذایی برای آقایان بالای 50 سال می باشد. فرمولاسیون مولتی ویتامین STP فارما حاوی 24 نوع ماده ی مغذی برای بدن است که موجب تقویت عمومی بدن، افزایش انرژی، نشاط و شادابی فرد می شود. علاوه بر این، در بهبود سیستم ایمنی نیز موثر می باشد و سبب عملکرد بهتر قلب و عروق می شود.

بررسی مکمل غذایی انرژکس گلدن لایف

مکمل غذایی انرژکس گلدن لایف ضمن داشتن ویتامین ها و املاح معدنی، حاوی عصاره های گیاهی نظیر خارخاسک، خار مریم، جینسینگ کره‌ای، جینکو بیلوبا و دامیانا نیز می باشد. این محصول سبب افزایش انرژی، افزایش قدرت باروری و میل جنسی می شود و در درمان استرس، بهبود گردش خون، عضله سازی، سم زدایی، بهبود حافظه و تنظیم قند و کلسترول نیز موثر می باشد.

 

انرژکس گلدن لایف

 

بررسی مولتی ویتامین مینرال سوپرابیون مخصوص آقایان

قرص مولتی ویتامین مینرال سوپرابیون ضمن داشتن ویتامین ها و مواد معدنی، حاوی عصاره ی جینسینگ هم می باشد و غنی از آنتی اکسیدان است. این محصول بدن را تقویت می نماید و سبب افزایش انرژی در آقایان می شود، بنابراین یک مکمل عالی برای افزایش انرژی در ورزشکاران است. قرص مولتی ویتامین مینرال سوپرابیون در تقویت قوای جنسی، بهبود حافظه و تمرکز و همچنین تقویت سیستم ایمنی نیز موثر است. آنتی اکسیدان های موجود در این فرآورده از سلول های بدن در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کنند و از سرطان و پیری زود رس پیشگیری می نمایند. از این قرص می توان برای بهبود پوکی استخوان و جلوگیری از آن استفاده نمود.

ویتامین مینرال سوپرابیون مخصوص آقایان

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *