آیا قرص اسلیم مکس دارای عوارض جانبی است؟

آیا قرص اسلیم مکس دارای عوارض جانبی است؟

چاقی و اضافه وزن تاثیرات منفی بر روی …

0 نظر

18 فروردین, 1400

چاقی و اضافه وزن تاثیرات منفی بر روی سلامت جسمی و روانی افراد دارد. امروزه محصولات بسیاری برای درمان چاقی تولید شده است که یکی از شناخته شده ترین آن ها قرص اسلیم مکس می باشد که تاثیر فوق العاده ای در تناسب اندام و لاغری دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر قرص اسلیم مکس و فواید و عوارض آن بپردازیم.

اسلیم مکس چگونه بر روی لاغری موثر است؟

اسلیم مکس یک مکمل گیاهی است که دارای ترکیباتی نظیر کاسنی، رازیانه، زیره سبز و تخم کرفس می باشد. این فرآورده ی گیاهی موجب احساس سیری، کاهش اشتها و کاهش میل به غذا می شود و از این طریق به کاهش وزن کمک می نماید. علاوه بر این، اسلیم مکس در چربی سوزی نیز موثر می باشد و مانع جذب چربی و گلوکز از روده می شود و از جمع شدن لیپیدها در بدن نیز جلوگیری می نماید، بدین ترتیب به تناسب اندام و لاغری کمک می نماید.

فواید اسلیم مکس

  • دارای خواص آنتی اکسیدانی
  • آرام بخش
  • کاهش فشار خون و کلسترول خون
  • پیشگیری از بیماری های قلبی
  • کمک به افزایش استحکام دندان ها
  • موثر در کاهش وزن و تناسب اندام
  • چربی سوز
  • موثر در کاهش اشتها

عوارض مصرف قرص اسلیم مکس چه می باشد؟

اسلیم مکس نیز همانند سایر محصولات دارویی دارای عوارض جانبی می باشد. البته عوارض این قرص فقط در برخی از افراد نمایان می شود. در زیر عوارض اسلیم مکس به صورت مختصر بیان شده است:

ریزش تارهای مو

مصرف اسلیم مکس سبب احساس سیری و کاهش اشتها می شود. پس مواد غذایی که روزانه بدن دریافت می کند، کاهش می یابد و بدین ترتیب ترکیبات مغذی که برای رشد موها لازم است کمتر به بدن می رسد، در نتیجه این امر سبب ریزش مو می شود. پس در واقع مصرف اسلیم مکس موجب ریزش مو نمی شود، بلکه کمتر شدن غذا و کمبود مواد مغذی سبب این مشکل می شود، پس بهتر است هنگام استفاده از اسلیم مکس از مواد غذایی سالم استفاده کنید.

آیا قرص اسلیم مکس دارای عوارض جانبی است؟

بروز حساسیت

ترکیبات موجود در اسلیم مکس کاملا طبیعی و گیاهی می باشند. اما ممکن است برخی از افراد به این گیاهان حساسیت داشته باشند، بنابراین با مصرف اسلیم مکس دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک می شوند. این واکنش های آلرژیک با علائمی نظیر خارش پوست و یا علائمی شبیه سرماخوردگی نمایان می شوند. پس از مشاهده این علائم بهتر است مصرف اسلیم مکس را قطع نمایید.

اختلال در سیستم گوارشی

به دلیل گیاهی بودن ترکیبات اسلیم مکس معمولا این قرص سبب عملکرد بهتر سیستم گوارش می شود. اما با توجه به گزارشاتی که داده شده است مصرف این قرص در تعداد کمی از افراد موجب دل درد، دل پیچه، یبوست و حتی اسهال شده است. البته این موارد بسیار اندک بوده اند. پس در صورتی که پس از هر بار مصرف اسلیم مکس دچار این مشکلات گوارشی شدید، بهتر است مصرف این قرص را متوقف کنید و با پزشک مشورت نمایید.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *