آشنایی با قرص لاغری اسلیم مکس

آشنایی با قرص لاغری اسلیم مکس

چاقی و اضافه ی وزن از جمله مشکلاتی …

0 نظر

16 فروردین, 1400

چاقی و اضافه ی وزن از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد از آن رنج می برند. این مشکل معمولا به دلیل نداشتن تحرک، رژیم غذایی نامناسب و وراثت ایجاد می شود. یکی از آسان ترین روش های درمان اضافه وزن، استفاده از محصولات لاغری نظیر قرص های لاغری می باشد. امروزه محصولات لاغری بسیاری در فروشگاه ها موجود می باشد که یکی از شناخته شده ترین آن ها، قرص لاغری اسلیم مکس است. در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر این قرص و دوره ی مصرف آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

قرص لاغری اسلیم مکس حاوی چه ترکیباتی است؟

اسلیم مکس یک محصول کاملا طبیعی و گیاهی می باشد و فرمولاسیون آن حاوی رازیانه، تخم کرفس، کاسنی و عصاره ی زیره است. اسلیم مکس سوخت و ساز بدن را افزایش و میزان جذب قند و چربی را کاهش می دهد. علاوه بر این، سبب احساس سیری و کاهش اشتها در فرد می شود و از این طریق به لاغری و تناسب اندام کمک می نماید.

دوره ی مصرف قرص لاغری اسلیم مکس چه مدت می باشد؟

دور ی مصرف قرص لاغری اسلیم مکس برای هر فرد بسته به شرایط او متفاوت می باشد. مثلا دوره ی مصرف کسی که دارای فعالیت بدنی است و رژیم غذایی مناسبی دارد با فردی که از غذاهای پرکالری استفاده می کند و تحرکی ندارد، کاملا متفاوت می باشد.

برای اثر بخشی بهتر محصول لازم است در کنار مصرف آن، فعالیت بدنی نیز داشته باشید و از غذاهای پرچرب و پر کالری نیز استفاده ننمایید. معمولا هر فرد در هر دوره ی مصرف اسلیم مکس در حدود 3 تا 5 کیلو کاهش وزن دارد و چون این محصول دارای عوارض جانبی نیست، می تواند برای رسیدن به وزن دلخواه مصرف آن را ادامه دهد.

 

آشنایی با قرص لاغری اسلیم مکس

روش مصرف قرص اسلیم مکس چگونه است؟

میزان مصرف روزانه ی این قرص بستگی به هدف شما از مصرف اسلیم مکس دارد. در صورتی که شما اضافه وزن دارید و می خواهید وزن کم کنید، لازم است به صورت روزانه 4 عدد قرص استفاده نمایید. طبق دستور کارخانه 2 عدد از این قرص باید قبل از وعده ی ناهار و 2 عدد دیگر قبل از شام باید مورد مصرف قرار گیرد.

اما اگر وزن شما زیاد نیست و فقط قصد تناسب اندام دارید، بهتر است دوز روزانه اسلیم مکس را از چهار عدد به دو عدد کاهش دهید و یا با پزشک در این رابطه مشورت کنید و طبق نظر پزشک قرص اسلیم مکس را استفاده نمایید.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *