شربت تقویت سیستم ایمنی دایان ایمیون چه عوارضی دارد؟

شربت تقویت سیستم ایمنی دایان ایمیون چه عوارضی دارد؟

شربت تقویت سیستم ایمنی دایان ایمیون یکی از …

0 نظر

19 اسفند, 1399

شربت تقویت سیستم ایمنی دایان ایمیون یکی از پرطرفدارترین فرآورده های تقویت کننده ی سیستم ایمنی بدن است که با بهبود سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد. این مکمل غذایی آرامش بخش می باشد و در بهبود اعصاب و درمان استرس نیز بسیار موثر می باشد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این شربت و همچنین عوارض و فواید آن بپردازیم.

 

شربت تقویت سیستم ایمنی دایان ایمیون

ترکیبات موجود در شربت دایان ایمیون چیست؟

شربت تقویت سیستم ایمنی دایان ایمیون دارای عصاره های گیاهی مختلفی نظیر آویشن، اکالیپتوس، گیاه مورد، گل ماهور،  اکیناسه، آقطی سیاه و نعنا فلفلی می باشد، بنابراین می توان این شربت را در دسته ی محصولات گیاهی قرار داد. علاوه بر این، شربت دایان ایمیون حاوی عسل و ویتامین ث نیز می باشد و با داشتن این ترکیبات مغذی به تقویت عمومی بدن و افزایش قدرت سیستم ایمنی آن کمک می کند.

فواید شربت دایان ایمیون

  • تقویت کننده ی بدن
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
  • افزایش انرژی
  • کمک به رفع خستگی و ضعف بدن
  • آرامش بخش
  • بهبود اعصاب و روان
  • درمان استرس

 

شربت دایان ایمیون

مصرف شربت دایان ایمیون چه عوارضی دارد؟

همه ی محصولات دارویی حتی محصولات گیاهی دارای عوارض ناچیزی هستند. شربت دایان ایمیون نیز همانند سایر محصولات دارویی ممکن است در برخی از افراد سبب عوارضی شود که اغلب این عوارض در اثر مصرف بیش از حد دارو و یا حساسیت فرد به برخی از عصاره های گیاهی موجود در این شربت می باشد. در زیر به برخی از عوارضی که در اثر مصرف شربت دایان ایمیون ایجاد می شود، می پردازیم:

بروز حساسیت

در صورتی که فرد به گیاهان موجود در فرمولاسیون شربت دایان ایمیون حساسیت داشته باشد. با مصرف این مکمل غذایی دچار واکنش های آلرژیک می شود. این واکنش های آلرژیک معمولا با خارش پوستی و سوزش، ریزش اشک و گرفتگی بینی همراه هستند. بنابراین برای پیشگیری از این موارد بهتر است قبل از مصرف دارو حتما ترکیبات موجود در آن را بررسی نمایید.

ایجاد تهوع و استفراغ

برخی از افراد تصور می کنند مصرف بیشتر دارو سبب اثر بخشی بهتر آن می شود. بنابراین بیش از دوز پیشنهادی روزانه استفاده می کنند که این مسئله اغلب سبب مشکلات گوارشی در فرد و ایجاد تهوع و استفراغ می شود.

به طور کلی می توان گفت در صورتی که به اجزای شربت دایان ایمیون حساسیت نداشته باشید و بیش از دوز پیشنهادی روزانه مصرف نکنید، این محصولات هیچ گونه عوارضی همراه ندارد و سبب بروز مشکل در فرد مصرف کننده نمی شود.

 

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *