آشنایی با بهترین مولتی ویتامین های مینرال خارجی

آشنایی با بهترین مولتی ویتامین های مینرال خارجی

یکی از پر مصرف ترین مکمل های غذایی …

0 نظر

20 اسفند, 1399

یکی از پر مصرف ترین مکمل های غذایی در بین مردم، مکمل های مینرال یا مولتی ویتامین ها هستند. این محصولات در قالب قرص، شربت و قرص جوشان و در انواع ایرانی و خارجی عرضه شده است. در ادامه به معرفی چند نمونه از شاخص ترین مولتی ویتامین های خارجی می پردازیم.

معرفی مولتی ویتامین مینرال و فواید مصرف آن

مولتی ویتامین مینرال مکمل غذایی حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی و مغذی ضروری برای بدن است. این مکمل در شرایطی که فرد به دلیل عوامل مختلفی مثل سوء تغذیه، بارداری، ابتلا به برخی از بیماری ها، کهنسالی و… بدن فرد دچار مواجه با کمبود مواد مغذی دچار شده است، مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهم ترین موارد مصرف مولتی ویتامین های مینرال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن
  • پیشگیری و درمان بیماری هایی چون کم خونی و پوکی استخوان
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود قوای جسمی و جنسی فرد
  • افزایش سلامت پوست، مو و ناخن

 مولتی ویتامین های مینرال خارجی بهتر هستند یا ایرانی

مکمل مینرال ایرانی بهتر است یا خارجی ؟

معمولا در هر کشوری، برای تولید مکمل های مولتی ویتامین نیاز های افراد آن جامعه را در نظر می گیرند. بطور مثال در کشور ایران که بیماری چون کم خونی بسیار شایع است در فرمولاسیون مولتی ویتامین های مینرال از عنصر آهن بیشتری نسبت به نمونه های خارجی استفاده می شود. همچنین برخی از مصرف کنندگان معتقد هستند که نمونه های خارجی قرص های مولتی ویتامین عوارض کمتری نسبت به نمونه های ایرانی دارند و طعم مینرال های خارجی نیز نسبت به موارد مشابه ایرانی مطلوب تر می باشد.

بهترین مکمل های مولتی ویتامین مینرال خارجی

در ادامه به معرفی و شرح محبوب ترین مولتی ویتامنی های مینرال خارجی می پردازیم:

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال، از بهترین مولتی ویتامین های خارجی است و فرمولاسیون بی نظیری دارد. این فراورده حاوی شمار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است و مصرف آن موجب تقویت سیسم ایمنی و افزایش تندرستی و سلامت بدن می شود.

قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس

یکی دیگر از شاخص ترین مولتی ویتامین های مینرال خارجی قرص مولتی ویتامین مینرال ادونسیس، می باشد. این محصول علاوه بر ویتامین ها و املاح مغذی بدن حاوی عصاره جینسینگ نیز می باشد. مصرف روزانه این مکمل غذایی در کنار حفظ سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث افزایش شادابی و انرژی فرد نیز می گردد.

قرص دی ویت اکتیو هلث اید

قرص دی ویت اکتیو هلث اید از دیگر، مولتی ویتامین های مینرال خارجی است که فرمولاسیون غنی و کاملی دارد. ترکیبات این قرص شامل ویتامین ها، املاح، برخی از اسیدهای آمینه های مفید برای بدن، عصاره جینسینگ و کوآنزیم کیوتن می باشد. با مصرف روزانه این قرص می توان نیاز بدن به مواد مغذی را بطور 100% تامین نمود.

کپسول مولتی ویتامین بالای ۵۰ سال نوفرما نچرالز

همانطور که می دانید مصرف مولتی ویتامین ها بخصوص در افراد مسن بسیار ضروری و الزامی است. کپسول مولتی ویتامین بالای ۵۰ سال نوفرما نچرالز، بطور تخصصی برای افراد میانسال و مسن طراحی و عرضه شده است. این کپسول حاوی 24 ماده مغذی برای افراد بالای 50 سال می باشد. مصرف روزانه 1 عدد از این محصول سبب تقویت سیستم ایمنی، افزایش سلامت استخوان ها و مفاصل، تقویت سیستم عصبی شده و به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می نماید.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *