کپسول هیرویت چه تاثیری بر روی پوست و مو دارد؟

کپسول هیرویت چه تاثیری بر روی پوست و مو دارد؟

یکی از بهترین محصولات پوست و مو که …

0 نظر

16 فروردین, 1400

یکی از بهترین محصولات پوست و مو که مورد تایید بسیاری از کارشناسان و متخصصین پوست و مو می باشد، کپسول هیرویت است. این محصول علاوه بر تقویت پوست و مو، نقش موثری در توقف ریزش موها نیز دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهتر کپسول هیروویت و تاثیر آن بر روی پوست و مو بپردازیم. با ما همراه باشید.

کپسول هیرویت حاوی چه ترکیباتی است؟

اسید آمینه

ال-سیستئین و متیونین دو آمینو اسید ضروری برای موها هستند، که در کپسول هیروویت نیز موجود می باشند. این دو آمینو اسید در سنتز و تولید کراتین در بدن نقش بسیار موثری دارند و با افزایش تولید کراتین در مو موجب حفظ سلامت، شادابی و استحکام موها می شوند. علاوه بر این، این دو آمینو اسید از موها در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می نمایند و موجب افزایش انعطاف پذیری موها می شوند.

ویتامین ها

مهمترین ویتامین های موجود در کپسول هیرویت ویتامین های گروه ب می باشند. این گروه از ویتامین ها در تقویت و حفظ سلامت پوست و مو نقش موثری دارند و از ریزش موها جلوگیری می نمایند.

املاح معدنی

دو ماده ی معدنی مهم در کپسول هیرویت، آهن و روی می باشد. این دو ماده ی معدنی در سلامت پوست و مو موثرند و از ریزش موها پیشگیری می نمایند. آهن سبب تقویت موها می شود و نبود آن موجب کاهش استحکام مو، نازک شدن و کدر شدن موها می شود. روی نیز در احیا و بازسازی بافت پوست و مو نقش بسیار موثری دارد و به تنظیم فعالیت غده های چربی اطراف فولیکول های مو و همچنین درمان زخم و جوش کمک می نماید.

کپسول هیرویت چه تاثیری بر روی پوست و مو دارد؟

هیرویت چه تاثیراتی بر روی پوست و مو دارد؟

تغذیه ی تارهای مو

ترکیبات موجود در هیرویت، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست و مو را فراهم می کنند و سبب تقویت و تغذیه فولیکول های مو می شوند. علاوه بر این، هیرویت در افزایش استحکام و ضخامت موها و همچنین ترمیم و بازسازی آن ها نیز نقش بسزایی دارد و سبب رشد مجدد تارهای مو و افزایش حجم موها می شود.

رشد بهتر و بیشتر موها

طبق نتایج بدست آمده رشد موهای افرادی که از کپسول هیرویت استفاده می کنند، نسبت به سایر افراد بیشتر است و دلیل آن وجود ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این کپسول می باشد.

پیشگیری از ریزش تارهای مو

معمولا ریزش موها، در اثر کمبود ویتامین ها و مواد معدنی و یا حتی برخی بیماری های رخ می دهد. کپسول هیرویت با تامین این ویتامین ها و مواد معدنی از ریزش موهای سر جلوگیری می کند و سبب افزایش حجم موها می گردد.

سلامت پوست و احیای زخم

زینک موجود در فرمولاسیون کپسول هیرویت نقش بسزایی در سلامت پوست دارد. این ماده ی معدنی با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، از سلول های پوست صورت و بدن محافظت می کند و مانع آسیب نور خورشید و رادیکال های آزاد به پوست و پیری پوست می شود. علاوه بر این، زینک در ترمیم پوست و رفع جوش نیز موثر می باشد. به طور کلی می توان گفت زینک موجود در هیرویت سبب جوانسازی پوست و حفظ سلامت آن می شود.

 

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *