آشنایی با قرص ضد سرماخوردگی ایموپرت

آشنایی با قرص ضد سرماخوردگی ایموپرت

یکی از موثرترین محصولات گیاهی ضد سرماخوردگی، قرص …

0 نظر

26 اسفند, 1399

یکی از موثرترین محصولات گیاهی ضد سرماخوردگی، قرص ایموپرت می باشد. این محصول بر پایه مواد طبیعی تولید شده است و فرمولاسیون آن حاوی هفت گیاه موثر است که در بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا نقش بسزایی دارند. در این مقاله قصد داریم به بررسی قرص ایموپرت و مزایای آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

سرماخوردگی

سرماخوردگی از جمله رایج ترین بیماری ها در فصول سرد سال است و مهمترین عامل ایجاد آن رینوویروس ها می باشند. این بیماری مسری است و در اثر عطسه، سرفه، روبوسی و … به فرد دیگری منتقل می شود و اغلب با علائمی نظیر التهاب گلو، سرفه، گرفتگی و آبریزش بینی همراه است. سرماخوردگی معمولا سبب مرگ و میر نمی شود ولی گاهی آنقدر شدت می یابد که موجب ضعف بدن و سیستم ایمنی می گردد. محصولات بسیاری برای بهبود سریع تر سرماخوردگی در داروخانه ها موجود می باشد که یکی از موثرترین آن ها قرص ایموپرت می باشد.

درمان سرماخوردگی با ایموپرت

قرص ایموپرت چیست و چه مزایایی دارد؟

یک مکمل گیاهی است که به منظور بهبود سریع تر سرماخوردگی و علائم آن تولید شده است. این قرص گیاهی حاوی پودر درخت بلوط، پودر گل بابونه، پودر ریشه ی ختمی، پودر گیاه قاصدک، پودر گیاه دم اسب، پودر بومادران و پودر برگ گردو می باشد.

قرص ایموپرت دوره ی درمان سرماخوردگی را کاهش می دهد و به بهبود سریع تر علائم سرماخورگی (سرفه، مشکل بلع، التهاب گلو و …) کمک می کند. قرص ایموپرت علاوه بر این که در رفع سرماخرودگی موثر است، در بهبود عفونت لوزه و سایر عفونت های تنفسی نیز نقش بسزایی دارد و یک محصول فوق العاده برای کساتی است که دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند. در زیر فواید قرص ایموپرت به صورت خلاصه بیان شده است:

  • تقویت کننده ی سیستم ایمنی
  • جلوگیری از ایجاد سرماخوردگی
  • کمک به کاهش شدت بیماری و پیشگیری از عفونی شدن آن
  • موثر در کاهش طول دوره ی درمان سرماخوردگی
  • رفع سریع تر سرفه، درد و سوزش گلو

قرص ایموپرت قابل استفاده برای چه کسانی است؟

  • افراد بزرگسال (بالای 18 سال)
  • نوجوانان
  • کودکان بالای 6 سال

عوارض مصرف قرص ایموپرت چیست؟

مصرف قرص ایموپرت در افرادی که به گل های تیره کمپوزیته، پوست درخت بلوط، گل بابونه، ریشه ی ختمی، گیاه قاصدک، گیاه دم اسب، بو مادران و برگ گردو حساسیت دارند، سبب بروز واکنش های آلرژیک می شود. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است قبل از مصرف ایموپرت و یا هر محصول دارویی ترکیبات و اجزای تشکیل دهنده ی آن را به خوبی بررسی کنید و سپس اقدام به مصرف محصول نمایید.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *